Klachtafhandeling en retourneren
Ben je niet tevreden over een product of onze dienstverlening? Laat het ons per e-mail, telefonisch of schriftelijk weten!
Klantenservice
Wij streven ernaar om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Je ontvangt altijd binnen 24 uur een reactie van ons, indien mogelijk met een gepaste oplossing. Elke klacht lossen wij sowieso binnen 14 dagen op indien dit mogelijk is.
Retourneren
Op de producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Deze wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als consument heb je tot 14 kalenderdagen na ontvangst van de bestelling de tijd om aan te geven de bestelling geheel of gedeeltelijk te willen retourneren. Na aanmelding van de retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen naar de webwinkel.
Voordat je jouw wijn(en) terugstuurt neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice: info@fransewijnwinkel.nl
Uitgesloten van het herroepingsrecht is wijn, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. Wijn is namelijk om redenen van gezondheidsbescherming niet geschikt om te worden teruggezonden wanneer de verzegeling is verbroken.